در بسیاری از سایت های اینترنتی، هدف تنها کسب جایگاه در نتایج گوگل و بهبود وضعیت سئـو است ولی این تنها شروع کار بازاریابی محتواست. حتی اگر رتبه اول نتایج گوگل باشیم میتوان با کمی تغییرات ساده در عنوان و توضیحات صفحات کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنیم.
بعد از جذب کاربر وظیفه دیگری خواهیم داشت که عبارت است از تبدیل کاربر به مشتری. اگر مشتری شدن را به خود کاربران واگذار کنید احتمالا نرخ تبدیل پایینی خواهید داشت. در این مقاله تلاش میکنیم ابتدا نرخ ورود کاربران به سایت را افزایش دهیم.